the story

Oh, nu är jag vaken. Fick den där känslan att jag bara kunde sätta på mig bikinin och gå ner till poolen. Fan, så är det inte längre. Det är så kallt här, själv har man vant sig vid sommar väder, fast det är ändå skönt att vara hemma på samma sätt. Resan var helt underbar, och jag skulle lätt kunna åka tillbaka dit igen, vilket mamma å dom också vill. Köpte lite grejer där som en väska, två plånböker (förlåt jag vet inte alls hur man stavar plånbok?), ett par örhängen, underkläder, en vattenpipa hahah, och något annat? Kommer inte på det nu, men något mer var det i alla fall. Och väskan som jag köpte, aa igår när jag klev av bilen så gick min väska sönder? Fatta va besviken man blir när man lagt ut pengar på en väska och så går den sönder på första användingne?!! . Ööö, aja what can I do? Ingenting igentligen. Nu ska jag lägga in bilderna på datorn närmare bestämt!

pusspuss / isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0