Söndag

Som jag sa, och som jag redan visste att jag inte skulle blogga något i helgen. Sorry för det, men jag har ingen lust till datorn när jag sover hos folk jag sällan träffar.  Var hos Yasmine hela helgen, skit kul. Vi gjorde allt möjligt, var ute som vanligt.  Och vi körde kronan, haha fan det var blod på hela yasmines golv tack vare de och för er som vet vad de är för lek så snurrar man typ en krona, äsch orkar inte förklara. Just nu svider det som fan på mina knogar så måste vila upp dem innan jag kör det här igen.  Det värsta av allt, att när man kör de me killar så gör det dubbelt så ondare än att bara köra med Yasmine, men whatever. Helgen vart i alla fall lyckad. Och just nu sitter jag i väntan på mat, och sedan ska jag sätta på en film. Och ska försöka plugga lite ikväll. Och jag känner på mig att jag kommer plugga bra imorgon, om inte jag gör de, eller jo jag måste nu, sommarlovet är över, på riktigt ..

Hör av mig soon, eller imorgon.
puss / halldin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0