skolan

Allstå, jag tog fram mitt arbete och skulle sätta igång och plugga. Men nej, det orkar jag verkligen inte med det,  usch vad jag redan är trött på skolan. Trodde det skulle bli bra i år, eller denna termin.  Jag tar tillbaka att jag en gång sa att jag saknade skolan, det var då. För den stunden. Just nu vill jag bara ha ett låååångt sommarlov. Tur att jag åker imorgon då!  Och på tal om skolan så har jag haft lite småtankar om att byta skola, till en början skulle jag byta och börja i sjöäng en skola som ligger här i närheten. Men jag ångrade mig snabbt för att jag fick höra att skolan inte var ett dugg bra, och en kompis jag känner därifrån stog ut ett halvår och sedan bytte hon. Såklart jag ångrade mig då. Fast nu vill jag byta till en annan skola, kommer inte på namnet nu. Men det är sjukt sköna people där, folk som är fulla utav liv och det är en mycket bra skola, vad jag hört. Så njeaa jag kanske byter, men bara kanske.

Mycket skolprat de blev då, eller bara skolprat.
/ halldin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0