Onsdag

Nu tog jag en paus mitt i allt pluggande.  Dagen började med matte resurs, det gick väl rätt så bra där. Sen så pluggade jag inte så mycket mer under förmiddagen, sen var jag på teknik intro, och sen så hade jag ph-samtal idag. Vilket innebär att jag slutade klockan 3.  Pluggade lite med so, eller jag läste en del för att sedan kunna komma igång.  Kom hem och de första jag gjorde var att ta upp so papprerna och bara börja svara på frågorna,  har inte svarat på alla än, men forsätter me de i skolan imorgon.  Har även pluggat lite matte, så jag känner mig lite extraa duktig.  Fast nu ska jag träna på spanska läxan som jag ska kunna imorgon till provet, och ingenting verkar fastna i min hjärna så jag får väl forsätta träna och träna så jag kan allt. 

take care / isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0