lyckad lördagskväll

tjoohej bloggen!
jaja, min fredags kväll var inte direkt den bästa, den blev typ förstörd om man säger så. dumt av mig och ändra planerna, jag valde liksom och vara med carro istället för karen, åh vad jag får ångest! men men, min lördags dag var en speciell dag för mig, först så åkte jag och jobba med papi och vann 600kr på det, jag köpte två kofter, sedan åkte jag vidare till rotebro, hem till grecia och belen. Jag stannade där över natten och kom hem för ungefär någon timme sen. Jag och grecia strippdansade ute i regnet och sedan mötte vi någon carlos haha. vi gris åt ganska mycket också, pizza? haha.

nej men nu orkar jag inte skriva något mer, ska ta och duscha .. så hångel allihopa/ amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=114305

2008-09-07 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0