lala

tjena bloggen!
jo nu är jag tillbaks, har redan vart ute och fryst arslet av mig. Kom hem och satte på datorn igen, och nej då chattade jag inte, jag pluggade! jag och jonny (min lärare) berättar hemligheter för varandra, eller ja jag gör det iallafall men nu så sa han något så att jag kan tyvärr nog inte säga det, då blir det givetvis ingen hemlighet längre.

åh justja! igår så spelade Brasilien - Chile på fotboll nämligen. Jag fick reda på det för några timmar sen, men jag har ingen aning om hur det slutade, men jag hoppades på chile även ifall dom är världs dåliga, på allt. .. pinsamt. Jag tror nog att det är brasilien som har vunnit, skulle blir nog kanske lite för pinsamt för dom ifall som förlora dom har ju trots allt vart världens bästa lag, men it was a long time ago, dom lär ju aldrig bli det igen när som har ronaldinho som pensionär.

nej men nu ska jag kolla på film med syster, det blir nog shan the man atcis video



våta kyssar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0