amanda is in tha house!

tjululu alla bloggläsarna!
igår så kunde jag tyvärr inte blogga p.g.a mitt internet hade fuckat upp sig, så nej det var det. Men nu så är det tillbaks som tur var det. Idag var jag med josephine och jessica för det mesta, eller ja om jag ska säga så för att jag var ju med alla nästan haha. Aja idag hade fumba damp på mig, jessica och jossan, men fuck it. Och fuck david (isaksson) som skulle hjälpa mig med matte men hjälpte mig typ bara med en fråga, kult .. sen fick man klara av resten själv.

Efter skolan så åkte jag och jossan iväg till skäris för att hon skulle tydligen köpa tröja och jag lämnade tillbaks en, och nu, nu så sitter jag här och har as tråkigt. Finns ingenting på tv förutom "vem kan slå filip och fredrik" och det känns lite onödigt och kolla på det för att ingen, ingen kan det haha.

Aja good chao ska göra mig iording för sängs haha. love / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0