6 september

tjaa bloggen/läsare!
jo idag bloggar jag rätt så tidigt, eller ja i vanliga fall så brukar jag göra det rät så sent, men idag vaknade jag tidigt faktist, eller det var ju inte direkt mitt fel att jag vaknade, dte var nämligen så att man hörde jävla hunde gråta haha. Men men jag klev upp ur sängen och satte mig framför datorn direkt medans pappa gick ut i en sväng med junior.



Idag ska jag tvätta alla fönstren haha (?) .. nej men jag vinner 600 kr på det muha eller ja enligt pappa, men håller tummarna så att det blir en hundralapp till. Efter det så drar jag iväg till rottebro och slaggar hos grecia och belen, men innan det så stannar jag i staden en kvart, ska köpa snabbt en kofta som är ursnygg och kostar endast 150, man måste passa på? haha.

åh jag kan tänka mig att isabel är as brun! nej gud vad avensjuk jag kommer och bli, men brunare än mig får man förfan inte bli, så att snart är det dags och sola solarium, fusk skadar ingen? haha. men jag saknar henne mega mest!

 
Do It - Nelly Furtado


hågel/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0