5 september

shululu allihopa! idag så har vart vart i skolan och pluggat, som vanligt. Var det roligt? nej det klart det inte var men det fanns roliga stunder.  oftast så brukar jag vara världens gladaste människa men just nu så är jag bara så jävla irriterad på två personer, skulle vara lite dumt och nämna vilka men skitsamma. min hund, junior var och hälsa i skolan, kult kult och stanna ute i 2 timmar nästan haha, man får ju inte komma in med djur xd.
Jag saknar isabel som bara den! Så jävla tråkigt without her men men jag klarar mig, hoppas jag (?). Snart så ska jag vara med Karen, vi ska chilla brilla hos mig en stund och sedan drar vi ut, tror jag, eller ja vi kommer ju inte stanna hemma hela dan no way liksom. men innan det så ska jag sova en snabbis, jag hinner, hon kommer ju typ klockan 19.00.

( as gammal bild asso)

ge mig värme! jag orkar inte med sverige, så jävla kallt! jo jag fattar det är höst, men vadå
man vill ju inte gå ut med en jävla vinterjacka, men snart så blir man tvngen så haha.


                 So you think you can dance - Jimmy and Shauna

hångel / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0