20 september

igår så orkade jag inte bara och klämma in ett inlägg, var helt slut. Aja, igår så blev det ingen skola för mig eller ja jag gick dit en stund. Jag hade världens huvudvärk och kände mig jätte svag aja det blev kanske lite bättre på kvällen när jag gick ut med jessica, jesper och markus. Det var skit kult, men sen så drog jag hem, satte mig i den varma bussen åh vad skönt, för ute så var det jävla vinter, iskallt som i helvete asså. idag så ska jag till skäris med caroline och josephine, jag behöver nya skor så jag ska nog fråga mamma om lite cash. ajdå klockan är snart 9, måste börja fixa mig, drar hemifrån 11. Oj juste, idag är det familje träff hos mig så jag vet inte om jag hinner klämma in ett inlägg när jag kommit hem, kommer kännas lite dumt och sitta vid datorn när alla står omkring haha. Men då hörs vi kanske under kvällen. pussar/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0