18 september

hejsan bloggen! åh dag så började man dagen med orgentering, så jävla dåligt att jag och isabel bara fick G men det är väl något stället för inget. Jag frös ihjäl när vi var ute i skogen och letade efter de rödvida lapparna. Så imorgon så stannar jag nog hemma, har en sån jävla huvudvärk och orkar inte med något, så det blir hemma pluggande, ska få mycket gjort. igår så blev det oavgjort i matchen, villareal 0 - 0 manchester, aja idag så blir det ingen campions, det blir uefa, men där så har jag ingen aning om vem det är som spelar så jag får helt enkelt vänta och se.
Men nu ska jag ut i en sväng med Junior, ha en sån underbar kväll så hör jag av mig kanske senare. pussar / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0