16 september

Tjatja bloggen!
Idag är det den 16 september, härligt! för att den 25te får man pengar! Jaja det är några dagar tills det men skitsamma.

Åh justja, idag för 30år sen så dog en så jävla duktig sångerska, han heter viktor något, jaja han var mest känd i sydamerika, han fortsätter som känd. Eller asså jag vet inte direkt ifall han dödades precis idag men dom hittade honom idag för 30 år sen. Han dog i diktaturen, ja pinochet som jag tidigare pratat om, dom hittade honom i bitar. alltså så hade pinochet först skärt av händerna, sedan bena och därefter huvet typ. USCH!

jaja jag skriver senare om något mer intressantare för att just nu ska jag plugga mig trött!
strul / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0