15 september

Aloha alla bloggläsarna!
Det var ju några dagar sen? jaja ska berätta lite om de två dagarna. I lördags så slaggade karen hos mig och vi hade det jätte kult. I söndags så var jag ute med Jessica, Jonas och Jesper, jag och jessica var hos henen en stund sedan sdrog vi till jesper och vidare till jonas. Vi stannade också en stund hos jonas, för att det var nämligen så at jonas har 7 katten, ja 7 katter! ;O  och jessica älskar katter, så där stannade vi en stund.

Idag så var det dags för skolan igen, kult. Jag och isabel skulle försöka plugga mer än vanligt, men det går ju förfan inte, jaja bättre lycka imorgon? .

Nu så sa jag försöka plugga här hemme men skönt musik, men först så ska jag käka!
hångel / amanda

Kommentarer
Postat av: fia

haha aj nööu :D

2008-09-15 @ 20:58:35
URL: http://sophijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0