13 september

Igår så hann jag inte klämma in ett inlägg men fuck it.
Jessica frejd slaggade hos mig igår, vi hade det jätte mysigt. Först så var vi hos henne tils klockan 23.00 ungefär, eller j vi väntade tills hennes föräldrar skulle komma hem. När dom väl kommit hem så skusade hennes pappa oss hem. Hemma hos mig så lade vi oss i sängen och kollade på film, det blev sex and the city, jaja jag har sett den men inte jessica, så skitsamma jag kunde ju se den igen haha.

Ojdå kockan är bara 8.30 jag borde nog gå in till rummet igen och kanske se ifall jessica har vakat. men vi hörs senare på dan. Big love / amanda


Kommentarer
Postat av: carjos

sexigt :)

2008-09-14 @ 15:53:33
URL: http://carjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0