Veckans planer + idag

Jag tänkte klämma in ett inlägg snabbt innan jag går ut, men först så ska jag göra mig iording. Idag så befinner jag mig i Rönninge eller Salem, jag ska vara med Olivia, vi ska gå runt lite och sen så hittar vi på något roligt väl?
Jag har bara lust och kolla på filmer nu, men jag är så jävla dålig för att jag koller hela tiden på samma film hela tiden, utan och tröttna men grejen är att jag kan hela filmen utantill och då blir det inte roligt.


Veckans planer

Måndag - Befinner jag mig i Salem med Olivia.
Tisadag - Träning. Ifall Jessica och Olivia inte åker till Grönalund så ska jag och dom till staden.
Onsdag -  Jag och familjen åker till storasyster tania och grillar (beror på vädret)
Torsdag - Ska jag träffa Dilay, vi ska hitta på något roligt, befinner mig kanske i skärholmen? inte riktigt säkert.
Fredag -  Kanske isabel? ifall hon inte åker till sin pappa.
Lördag -  Är med Deisi i Norsborg säkert (gangsters).
Söndag -  Inga planer

/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0