The wind beneath my wings

Idag så har jag inte bloggat något? men då blir det här min första inlägg för dagen. Jag har grillat med familje, bror, kusin och typ andra som var här. Jag var så jävla trött på min kusin, you know han pluggade media och blev typ fotograf så att han tar hela tiden bild på mig, så fucking irriterande! jävla paparazzi som bara tar bild på mig när jag äter, sitter vid datorn, går .. hela fucking tiden. Jaja vildare till dagen, jag åt som en gris för att det var så jävla gott och sen gick jag upp igen. Juste igår natt så kom broder hem as packad, det var så jävla roligt för att han gjorde så himla roliga miner haha. Imorogn ska jag färga igen som tur! och på tisdag kommer jag hem :) Men då kommer jag och vara i Norsborg med några vänner.



(tryck på Esc för att ta bort bakrundsmusiken)
Det är bette midler som skrev den här låten till sin vän som dog.
Låten är så jävla bra! enjoy / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0