telefonsamtal

Så som ni redan vet så ska Amanda åka utomlands, så hon kommer inte kunna blogga någonting under två veckor.  Men jag kommer att forsätta blogga precis som vanligt, typ.   Jag känner mig riktigt duktig, jag har pluggat i två hela timmar, firvilligt?  Haha jag som aldrig pluggar, och nu när man har lov osv.  Fick lite gjort i svenskan och spanskan men det orkar jag inte gå in på.  Nu väntar jag på ett telefonsamtal, allstå jag känner inte personen det är Williams kompis och han skulle berätta en sak till mig, fatta vad nyfiken jag är.  Men jag skulle tydligen bli sur efter det här, jag verkligen fattade nada. Men han ringer nog när som helst och sen så måste jag typ duscha och göra en annan grej. Bloggar typ imorgon bitti, maybe.

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0