saknar

du lämnade oss så här, det va något som jag aldrig trodde jag skulle få vara med om så här tidigt i livet. Varför? Är en fråga som jag alltid frågar mig själv, du ville inte vara kvar här, jag vet varför, men det är fortfarande en gåta i mitt liv, det här va det sista alla ville skulle hända. Men det var inte värt det. Det kom som en chock i mitt liv, inte bara för mig, utan för oss alla andra som stog dig nära, det samtalet vi fick va det värsta jag varit med om, men du ska veta att jag tänker på dig dag in och dag ut, att förlora någon så nära som plötsligt är så långt bort är det värsta som kan hända i ens liv, den tanken att aldrig kunna ge dig dom dära betydellse fulla kramarna och dom otroligt fina skratten, är något helt overkligt. Jag vill inte att det ska vara så som det är nu. Det som hände har gjort mig så mycket svagare som person.  När jag drömmer om dig, så är det världens bästa dröm men ändå så saknar jag dig. Men det värsta utav allt är att du dog olycklig. Vila i frid vännen min.


 Kathrines låt ..
(Tryck på Esc för att ta bort bakrundsmsiken)

/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0