Örnsberg jao!

Tjao alla! idag var jag som sagt hos min syster, vi grillade och badade det var så härligt tills pappa börja dricka .. Jo visst är det inget fel och dricka, men han blir bara dum i huvet när han tar en knunk. Han bli så överdrivet jobbig, man pallar inte med honom haha. När vi badade så kom hunden men, min pappa var ju som sagt dum i huvet och bara slängde in hunden i vattnet, asså slängde är inte det rätta ordet men ni fattar nog, som tur så hunde Junior simma men han är så jävla rädd ifrån vattnet (haha tönt?), han simmade upp på några klippor och man kunde inte få tag i honom han stanade där i ungefär 2 timmar? haha men den så fick min syster tania tag i honom och börde upp honom, därefter så blev Junior poppis där, han blev vän med alla människor som var där.
Ja ja, sen gick vi vidare hemåt och åt glass. Åh juste jag fick lite fär idag, blev lite brun *stolt* äntligen liksom jag höll på och bleka för mycket haha. Imorgon så ska jag och syster sola inåt i bremora, sen när jag kommer hem så drar jag på en gång till stan och möter Karen. Egentligen så skulle jag vara med dilay, men jag är med henen på söndag istället.

Måste ut en sväng med hunden nu, men god natt så medans så hörs vi imorgon. pussar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0