natt som dag & dag som natt

Idag har det hänt lite allt möjligt. Det började med att Amanda mötte mig i tumba där vid bussarna då jag var tvungen att springa för att hinna med bussen. Och han kom körde bussen var helt jävla dum i huvudet han stängde fan dörrarna på mig och bad aldrig om ursäkt?!  Sedan åkte vi tillbaka till tumba centrm (efter vi hade vart hos amanda) och där mötte vi Micaela och Malin, vi var med dem ett tag tills vi var tvugna och åka tillbaka hem till henne och ta ut hennes söta hund som är gay, ehm det är sant.. Det hände roliga saker hela tiden som jag inte orkar repa upp.  Det var i stort sätt en skratt dag . Föresten en grej som hände, vi skulle överaska Josepfine, och hennes mamma är typ in love whit amandas hund haha det var lite kul och josepfine fick någon slags adhd anfall på sin mamma. Fan vilken historia detta blev. & juste vi sa också hejdå till caroline som åker till turiket i två veckor,lyx! Aja godnatt (vi ska inte sova) menmen ..

/ isabel halldin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0