mozilla

Hallå!  Nu är jag hemma ifrån min Storebror där jag spendera en del av dagen. Första gången jag var där faktist, det var fint hos han och hans flickvän.  Just nu sitter jag i väntan på mat jag är verkligen vrålhungrig.. Justja som jag sa förr så var min dator "paj" eller mitt internet funkade inte förutom msn. Men nu har jag  mozilla internet och den funkar perfekt & snabb som fan. Det roliga är att eftersom min farbror skulle omformatera allt så jag tog bort alla bilder och verkligen allting innan han skulle de och nu funkar de ju. Fast musiken tog jag aldrig bort. Men jag har ingenting kvar på min data. Typsikt mig!  Jaja kan inte göra något annat än att klaga på mig själv så ska inte ta ut det över bloggen hur sur jag igentligen är på mig.  Jaja, orkar inte blogga mer nu . Vi hörs senare !

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0