Misslyckat

Jaja nu ser jag ut som en wannabe blondin, mitt hår ser ganska orange aktig ut men men det fixars sig. Annars så får jag bara färga om till svart haha. Mitt hår är hel sliten efter att ha färgat så många gånger, ändå så köper mamma massa saker så att det ska fixa sig, men det går inge vidare med det. Imorgon ska det bli härlig väder! då kommer som sagt Broder billy (HAHA!), kusin lala, kommer inte riktigt ihåg hur man stavar hans namn och sen så skulle syster Tania och Tobias komma men det var inte säker än. Ändå så hade mamma tänkt och grilla så att medans dom gör det så ska jag vara ute och steka. Och om tre dagar så får jag veta om det blir någon spanien trots allt haha. Men här håller man tummarna riktigt hårt. Men nu ska jag göra mig iording för sängs, ska upp tidigt imorgon.
pussar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0