magmuskler på en pizza

Hallåååå!  Har inte gjort så mycket annat sedan jag bloggade sist.  Har sätt en film "beck ... " kan inte resten utav namnet.  Dåligt slut verkligen, liksom vart tog andra mannen vägen, vem var han, han var ju värsta spinonen? Fast ni kan inte besvara på mina frågor haha så jag får klura ut det själv. Anyway så gillade jag inte den filmen, har en annan på datan som e romantik/koemdi film typ? Jag gillar inte sånna filmer men den går eller gick på bio och heter "ps i love you" ska nog se den snart eller lite senare ikväll.

Jag kom även på att jag saknar skolan jätte mycket, jag vill verkligen att skolan ska börja nu men jag är nog ensam att tycka de. Jag är ingen pluggis direkt, men jag ska försöka att bli det trots allt. 

Föresten så ska jag in till staden med Josepfine imorgon, jag ska inte köpa något märkvärdigt om jag inte hittar något men hon har lite saker hon måste köpa osv.  Vi får väl se vad jag hittar, om jag ens hittar något.  Nu ska jag chatta lite me Lopez, ska ringa henne snart. Även fast hon inte vill? eller hon sa senare. Men jag vill de nu nu nu.  Nejdå jag skoja bara inte direkt nu men jag har tråkigt som fan.

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0