la playa

Hello people!  Jag kom hem nästan precis från stranden så jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag hoppar in i duschen.  Det var så jävla roligt idag,  det hände roliga saker verkligen hela tiden och jag hade en kanon dag,  självklart så blev man inslängd i vattnet flera gånger och när jag blev nerknuffad så hamnade stefan eller jennifer över mig jag trodde fan att jag skulle dö, fick ingen luft. Sen så tappa jag känseln i kroppen så jag inte kunde simma men marco min räddade kom och hjälpte mig. Haha jag övedriver faktist inte! Okej, jag har inte blivit brun ett skit. Jag som trodde på lite färg, men nehe.

Imorgon så åker jag hem till mamma,  och sedan på kvällen så blir det bio inte så säkert än jag vet inte, och om det blir av så kanske pamela slaggar hos mig. Men vi är inte säkra än måste kolla upp att alla kan osv så jag vet inte. Sedan på lördag så vill jag shoppa me tanke på att jag fått mina pengar nu.  Aja hör av mig senare ikväll eller imorgon bitti.

puss / isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0