Jag är brun!

tjao! idag är jag överlycklig, äntligen så har man fått lite färg, det behövdes, höll på och bli blek som ett papper haha ingen fantasi? Men men idag lyckades man få lite fäg, man ser årminstonde min bikini rand. Idag var det tänkt och bade i hornstull med Karen, men jag är ju lite busig (not) det var så att jag var rädd för att tappa bort mig typ, äsch jag suger på och förklara. Vi skulle även in till stan men allt skulle bara bli för stressigt för mig. så att jag fråga ifall vi kunde åka till stan imorgon och det är ju självklart att vi gör det. Mne idag var jag hos Gissele och sola. Det var jätte härligt, och så åt vi körsbär ifrån hennes träd, dom var jätte goda. när solen gick bort såp hade vi vatten krig och jag blev ju överblött ovh fick vänta tills det torkades.

Aja nu sitter jag och äter middag, och jag vill inte att datorn ska bli kladdig så att jag hör av mig senare tror jag. Pussar / amanda


Kommentarer
Postat av: jh

geek amanda du har alltid varit bruuun din tomato:)(L)

2008-07-25 @ 00:07:18
URL: http://jhuss.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Åh men det lät ju underbart med Spanien, vill ockås åka utomlands! :)



Puss

2008-07-25 @ 10:22:37
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0