internet kronglar

Oj, nu märkte jag att Amanda har skrivit fyra inlägg i rad och jag nada, väldigt dåligt utav mig. Såg även att Amanda gjort en ny design.  Min dator har ingen internet eller jo jag kommer bara in på msn så det är även anledningen till att jag inte kan blogga. Men nu tog jag mammas dator fast mellanslaget är typ paj så det är verkligen jätte jobbigt att skriva. Igår somnade jag lite efter 12 , rätt så tidigt faktist. Men jag var verkligen jätte trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna!

Idag har jag inga planer alls, jag hade tänkt åka till min Pappa för att be dem fixa min dator med tanke på hur seg den blivit och be dem ta bort allt osv. Men annars så vet jag inte, han jobbar nog idag och jag orkar inte sitta på min mammas dator,  menmen.. känns som att jag skriver om jätte onödiga saker. Jag ska i alla fall hoppa in i duschen och sen får vi se vad jag gör.

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0