ingen bloggning fram till på fredag, men amanda är ju kvar!

Hörrni, min dator är ur funktion eller jag menar att jag bara kan vara inne på msn och inget annat så det får väl räknas som att den är trasig. I vilket fall som helst så kommer jag inte kunna blogga på ett par dar för just nu använder jag min "låtsas" brors dator som inte är här, men imorgon kommer han och då lär han nog sitta här hela tiden.Jag kanske får en tid för datorn inte vet jag om han går med på det eller inte. Men bara så ni vet att det kanske inte blir någon bloggning för min del. Vi får helt enkelt se.

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit de lugnt för det mesta. Jag vill till grönalund imorgon, så det kanske blir av får se. Annars vet jag inte riktigt. Nu ska jag slappa framför tvn & smsa!

/ puss isabel

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tackar, det har varit en härlig semesterdag!

2008-07-22 @ 21:33:19
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Denice

Kika gärna in på min & min väns blogg och lägg in en kommentar :) Skönhetstips & annat smått och gott!

2008-07-22 @ 22:47:26
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0