I'm back

Det är inte bara jag som har kommit tillbaks med bloggandet, utan internet också som ni kanske märkt. Efter en lång natt utan ljus så var plattången orsaken av allt. Vi märkte det föräns idag när josephine skulle platta håret, då hände det precis likadant som igår, det kom en "blixt" eller vet inte hur jag ska förklara det, men det var ljus. Pappa skulle komma hem och fixa det men han kom inte föräns 00.00, vi fick ha en mysig kväll utan ljus och försöka kissa i mörkret. Det var läskigt, eller det kändes läskigt, man såg ju ingenting alls. Alla var insamlade i vardagsrumet för där kom det in lite dagsljus. Men som tur så ringde syster till  com hem för att få tillbaks internet och telefonen, som nu vi har fått tillbaks.
Kommer inte på något som jag kan skriva om just nu, men jag hör av mig senare. pussar/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0