I belive in miracel's !

jo nu är det så här att familjen Jeria Lopéz drar till Spanien imorgon klockan 3.00, så att det här blir nog in sista inlägg tror inte att jag hinner klämma in en till, jag måste ju givetvis packa ner alla kläder också.
tror jag på mirakel? klart jag gör! Idag så skulle pappa skaffa fram sin pass, men först så ville dom göra den inom tio dagar, men helst plötsligt så ringer han mig och sa att han tror att han skulle kunna få sin pass till idag.
Jag väntade och vänta tills han skulle ringa igen, och då ringde han! underbara nyheter! han kände tydligen en kvinna som jobbade där så att hon förlängde hans pass med 6 månader. Åh jävlar vad brun jag ska bli! :D

Ne nu ska jag fika med familjen, puss och ha det så roligt här i Sverige!
Kommer och sakna Isabel, Jessica, Olivia och Caroline mest!

/ amanda

Kommentarer
Postat av: jhuss

kommer du inte sakna mig :( §?

2008-07-30 @ 21:29:40
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0