house music

Nu är jag riktigt sur (inte) . Men jag är trött som fan, J's mamma ringde och väckte oss 9? verkligen9. Jag fick fan inte upp ögonen men hon var tvungen att fixa sig i ordning och sticka till sin konfa.  Så där befinner J sig nu.  Jag somnade i alla fall om och vaknade för en stund sen tack vare min mobil, som vanligt. Ska börja ha den avstängd tills jag vaknar för det är så störande att vakna varje dag av sms där de står "är du vaken?" haha ni fattar inte hur störande det kan vara ibland. I alla fall så vet jag inte vad jag ska göra idag, skulle vart med J men hon stack ju?  Åh jag har ingen jävla aning faktist!

Och juste jag märkte typ idag eller igår eller för någon dag sen att jag verkligen kan lyssna på all musik. Inte för att någon bryr sig men förr var det bara house som gällde sen blev det jävla oc musik (typ engelska balader eller va fan de heter) och sen började jag lyssna på typ "blatte" musik, vet inte riktigt vad man ska kalla det och helt plötsligt så lyssnar jag bara på house & svensk jävla dålig hiphop. Haha ni förstår nog inte vad jag vill få ut med det här , men åhh .

/ isabel halldin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0