häligt väder!

åh ja nu håller jag på och älska det svenska sommarn igen, men på måndag så får jag börja på nytt, hat hat och hat! Då kommer det börja regna igen, och vad jag vet så kommer det hålla på så ett tag till. Men men jag är faktist lite stolt nu att jag äntligen fått lite färg, ännu en gång så har jag fått färg! idag så blev jag as brun! eller inte as brun men jävligt brun för en dag. Det fula med min bränna är att man ser min bikirand och det ser så hemskt ut, ska visa en bild alldeles strax här nedanför.
Åh imorgon så skulle jag vart med deisi men hon ska till frisörn så att vi komme rinte hinna vara med varanda så pass länge. istället så stannar jag bara hemma med familjen som ska grilla *mums*, syster, broder, kusin och systers man kommer också får väl hoppas på att allt går bra. Jag tror att jag ska sola ute i gården, jag måste blir brun liksom. Irene ska till grönalund med min systers döttrar haha det var lite roligt när hon sa det till mig idag.

( jag är A och Irene är I)
A - följ med mig till stranden imorgon?
I - Jag kan tyvärr inte.
A - jaha vadåra?
I - Ne men jag ska till grönan.
A - Va va va?! vad fan ska du göra där?
I - Åka frittfall du vet
A - Ne men du måste skoja, du är ju förfan fullvuxen!?
I - jag skoja, jag ska ta Alison och nelly (min systers barn) dit, no way att ajg ska åka , det är bara barnsligt -.-
A - Jaha meh du skrämmde livet ur mig barnrumpa!

Haha jag har så jävla torr humor, men jag kan inte bara sluta skratta åt det!


Blivit brun ore what?

Nu ska jag värma vattnet och dricka te! pussen / amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA en trevlig helg...

2008-07-25 @ 23:22:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: j

BRUN!!!!

2008-07-26 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0