Godmorgon

Fick inte så mycket till sömn inatt, men jag klarar mig nog under dagen. Idag vaknade jag ungefär klockan 7.00 eller, nja tidigt i alla fall. Jag klädde på mig några bekväma kläder och så gick jag ut för att jogga, helt ensam, storasyster hade inte lust och gå upp ifrån sängen idag. Efter 20 minuters joggning så gick jag in igen. jag duschade och skulle försöka sova på nytt, men kunde inte, helt plötsligt så blev jag pigg. Så att jag höll min vaken och kollade en stund på tv. Men nu sitter jag här, har inga planer alls för dagen, skulle vara med jessica och olivia, men dom bestämmde sig för att åka till Grönalund ändå. Aja jag får väl syselsätta mig med något idag, kanske åka till vreterna, eller norsborg, får se hur det blir.
Vad ska ni göra idag? någor speciellt kanske?

Menmen, nu ropar mamma mig "frukosten är klar" ! ha en bra dag / amanda


Kommentarer
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Haha, ja, den gör det ;)

Jag vaknade oxå för tidigt idag...

2008-07-22 @ 09:50:11
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: liene

Tack så jätte mycket:D Underbart att höra, fast headern hade min kompis fixat, men ändå.



Så sköt med joggning, ett av det bästa man kan göra en tidig morgon:)

Så synd att det vart inga kompisar för dig idag, men hoppas du hittar på nåt ändå.

2008-07-22 @ 10:02:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0