godmorgon!

Nu är jag vaken eller jag vaknade för en halv timme sen tack vare mitt alarm. Idag åker jag in till staden med min Mamma, jag är ute efter ett nytt par jeans så det ska med hem idag förhoppninsvis. Sedan så behöver jag en ny mascara och foundation. Även några tröjor. Vi får se hur mycket pengar jag har.  När jag ska handla jeans så är det bara min mamma som kan följa med för det första så måste jag prova massor av jeans och hon har tålamod. Och för det andra så väljer jag rätt när hon är med.Jag har 6 par jeans i mitt skåp som aldrig används. Jag använder 3 styckna bara.Men jaja det här blev ett jeans inlägg dåra. Ska äta frukost nu!

puss / isabel

Kommentarer
Postat av: Tp

Fin header!

2008-07-27 @ 15:16:46
URL: http://duckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0