godmorgon!

Jag vaknade för ett bra tag sen, runt 9 någon gång. Men jag var som sagt tvungen att gå upp då för att väcka min storebror sedan dess har jag mest suttit vid datorn och smsat och inte gjort något annat. Idag bär det nämnligen av ner till la playa igen då, förhoppnignsvis så kan jag bada idag. Vet inte om dem andra två kan de, men jag ska i alla fall bada med Marco i så fall, haha. Om jag ens kan bada..  Jag tror ni tjejer förstår vilket problem jag snackar om.  Jag ska snart vräka i mig frukost för jag är hungrig som fan, det blir pannkakor till frukost. Haha inte så nyttigt direkt men i vilket fall som helst så ska jag smsa med pamela lite och se vilken tid vi ska mötas osv.  Resten kommer runt 4 så vi kanske drar dit lite tidigare.  Nu var det frukost, jag hör nog av mig när jag kommer hem idag !

puss / isabel


Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Vintern är väldigt mysig! :)

Vad ska du göra idag?

kram

2008-07-24 @ 12:09:11
URL: http://ddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0