" ett riktigt inlägg "

Såja, nu hinner jag faktist skriva ett riktigt inlägg. Innan vart det nog mer hej på er och hejdå så att säga.  Amanda har nog redan berättat allt det jag tänkt berätta för nu är det så att jag ska slagga hos henne hela helgen och det kommer bli så jävla kul, för er som inte visste så är Amanda faktist jätte rolig , man tror kanske inte det öhm.  Jag ska snart fixa mig i ordning och ta tåget till Tumba och där får hon möta mig. Sedan imorgon så ska hon ha en "tjejkväll" för oss alla brudar eller som hon sa innan så kommer det killar också så man kanske inte riktigt ska kalla det en tjejkväll.  Och så fick jag reda på att josepfine ska slagga hos Amanda imorgon också, så det blir kul det med.  Men nu måste jag runda av här och försöka leta efter något ha på mig och andra kläder för alla andra dagar jag är ju bara borta över helgen!  Bloggar nog mer ikväll eller imorgon om inget annat ! Föresten så följer kameran med så jag ska tvinga Amanda ut och då vi ska ta massor utav bilder, föresten så hittade jag mina laddningsbara batterier till kameran så nu behöver jag inte längre oroa mig att jag aldrig har batterier. I alla fall så ska jag försöka att komma ihåg att ta bilder, för er som inte känner mig så är jag faktist jätte glömsk!  Nu måste jag avsluta..

/ isabel halldin

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är du sugen på gratis biobiljetter? På gratisbio kan du genom att besöka sidor och liknande få gratis bibiljetter eller presentkort på tex h&m. Bli medlem här helt gratis och få 75 i startpoäng om du blir medlem genom mig http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-18 @ 17:04:22
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0