Den andra som den första

Okej det här blir ju andra inlägget men för mig så är det första *stolt*.
Vi har fixat bloggen lite just nu, men vi kommer och ändra design då och då, men just nu håller vi oss till den som vi har. Nu är det så att Isabel ska slagga hos mig under hela helgen, det ska bli kult. Imorgon kväll så ska vi ha en såkallad "tjejkväll" men det kommer killar så att vet inte hur jag ska säga det annars, det blir nog kult. Jag och isabel kommer och handla godsaker imorgon på morgonen, hinner vi så klämmer vi en ett inlägg. Sen så möter vi Josephine, hon ska ju också slagga hos mig imorgon så då blir det jag Isabel och Josephine för en kväll.
Jag ska fixa några saker just nu, men vi hör av oss ikväll.

Fortsätt och ha en super dag, pussar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0