bästis åker idag :'(

Idag har jag gjort nada prada, Allstå jag har verkligen ingen ork. Jag vet inte varför,  jag är trött och bara sover hela tiden, va fan kan det bero på? Jag har verkligen ingen aning varför jag är så här.  Jag är typ helt varm i kroppen, fast jag har ingen feber. Jag blir yr så fort jag ställer mig upp och måste stå still tills det går över.  Haha det är helt jävla sjukt, jag bara undrar varför jag är så här?

I alla fall så smsade jag med Amanda för ett tag sen, och snart åker hon fy fan jag kommer att sakna dig så otroligt mycket.  Det är bestämt att dagen efter hon kommer hem (16agu) så är det ju the voice? Och då ska hon slagga hos mig! Så det är typ halvt bestämt men hon har väl hunnit glömt bort de innan hon kommer hem (hon är typ glömsk) men det löser sig nog.  Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag ska be någon ringa mig så det blir lite underhållande. Annars vet jag inte !

/ isabel

Kommentarer
Postat av: maria

Tusen tack! Och vad roligt att du hittade till min blogg. Hoppas du stannar! Ha en fortsatt trevlig kväll puss

2008-08-01 @ 17:14:07
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0