äntligen hemma

Hallå hallå coolingar! kom precis efter att ha haft en så underbar rolig dag med Josehine, tack! Idag har jag nog haft min pinsmaste dag. Jo det är så att jag och Josephine har tydligen lekt med docker (barbies), okej jo det är töntigt, jätte töntigt! men det var så jävla roligt, väcker gammla minnen liksom man måste give it a try.
På väg hem så var jag rädd så att jag ringde min syster, men hon var inte till stor hjälp, hon kissade precis när jag pratade med henne, hon kissade ute haha.

- Irene du måste prata med mig tills jag kommer hem!
- Okej, men jag ska bara kissa, du får prata med natta så medans.
- Okej, men skynda.
- Mmmh, eller förset du får prata med mig, jag kissar.
- Irene vad äcklig du är, du kissar ute jävla sbakk äckel!
- Men jag var kissnödig, vadå?
- Ändå! har du mina kläder på dig!?
- Ah byxorna, jag råkade kissa på dom lite ... förlåt!
- Irene! idiot, äckel! kissa inte ute! skabb människa.
- Men, lala... jag har inte batterier nu, heeejdå sköt om dig.
- Vi kommer ändå ses när du kommer hem, pucko?
- Aa okej som du vill, hej då!


Trevlig konversation eller? Jag borde prata oftare med syster, det var ju roligt (not)...


Oj oj oj, som ni ser så kommer isabel  inte blogga tills fredag, men ni har ju alltid mig och liksom vad är en blogg utan mig? nada, right? haha nu låter jag ego, usch!
Men men, vem klarar sig utan bella? alla. så det blir no problemo liksom haha (skojar) . we gonna miss you, cya in heven!

pussar och ciao / amanda!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varsågod!



Vad ska du göra idag? :)

2008-07-23 @ 00:58:00
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0