ändrade planer

Okej, det blir ingen bio idag.  Dem ville åka och bada istället me tanke på hur fint väder det är ute nu så man ska igentligen passa på.  Jag vet inte hur jag ska göra, om jag åker hem till min mamma eller inte. Eller om jag stannar kvar här en natt till. Jag har ingen aning.  För jag orkar inte gå ner till stranden och sedan gå upp runt 7 mitt i det roliga och åka hem. Min pappa jobbar så han kan inte skjusa hem mig men jag vet inte alls hur jag gör.  Det är inte direkt så att ni bryr er men det är ju ändå ni som väljer att läsa denna blogg right?  Nu ska jag äta frukost. En sen frukost !

/ isabel


Kommentarer
Postat av: Astrid

sv: tack! Söt blogg :)

2008-07-25 @ 21:56:07
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0