åh!

Nej idag är jag inte på topphumor, no way! Nu åker vi inte till spanien alls, på grund att pappa får sin pass inom 10 dagar medans vi skulle åka den 1 augusti. Jaja pappa försökte åtminstonde. Så att nu får man bara sola solarium för att bli brun, med det svenska vädret så blir jag inte så pass brun. Men men, det här året stannar man i Sverige. Jag kanske åker till Göteborg, Sundsvall och jag får det och jag kan fixa något med Naithi för att hon ska också åka till Frankrike men hon skulle stanna där as länge. Jaja "det löser sig", eller det får jag hoppas på.

Ska ut alldeles strax täven ifall jag inte är på bra humor, men jag hade lovat och vara med Jennifer idag så att idag befinner jag mig i Fittja. pussen / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0