26 juni

Hallå! Igår så var jag ju som sagt på stranden och de var så himmla skönt väder. Idag med, och jag fick även lite färg i ansiktet, och igår så åkte jag även hem till min kusin för att slagga där en natt. Eller först så skulle jag stannat där hela veckan? Men jag hade inte tillräckligt me kläder och jag skulle aldrig orka åka fram och tillbaka när det tar en timme och 30 minuter dit liksom.

Idag blev vi väckta runt 10 av hennes söta lillebror som typ skrek som fan, inge ovanligt för han gör alltid de när vi ska vakna, som något slags alarm. I alla fall så stack vi upp och börja fixa oss. Sedan åkte vi till min farmors "koloni" där hennes old friends var, vi grillade och så sedan stack jag och Claudia därifrån. Hon skulle dra till stranden och jag stack hem, hade ingen lust att följa med henne.

Nu är jag i alla fall hemma, och jag är hungrig.. Vet inte om jag ska göra något att äta för jag åt faktist mat klockan 2, väldigt tidigt. Men nu så ska jag hitta på något att göra? en macka låter bra haha. Fettobella.com

/ isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0