23 juli 2008

Godmorgon! Hur har eran natt vart? Min har vart rätt så skön, fick bra sömn men klev upp ifrån sängen ganska så tidigt på grund av pappas hemsla msik. oh ja, han msik är hemsk! han lyssnar på Opera eller wannabe opera, jag har inget emot opera, det är jätte fint, men det han lyssnar på är hemskt! och han lyssnar på det i ungefär högsta volym, det är jätte irriterande! Har ni seet vädret? äntligen lite sol. Idag ska det bli 27 grader varmt, det behövs efter all regn.
Okej det här kanske låter lite dumt, men jag försökte läsa för hunden, jag behövde träna och han är den enda som lyssna HAHA!
Idag befinner jag mig i aspuden eller typ vid sommarkransen, asså jag vet inte vart min syster bor men det är typ där. Vi ska grilla hos henne och ha det jätte trevligt. Om hon har den dator så kan jag ju självklart bloga lite, men det beror ju på om jag orkar och om hon har dator.

Ska göra mig iording för att vi drar snart. pussar / amanda


Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Tack desamma :)

Vad ska du göra idag?

Kram

2008-07-23 @ 11:43:23
URL: http://ddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0