21 juli

Godmorgon!  Jag vaknade för någon timma sedan och hade inte någon tanke på att blogga, jag glömde bort det till skillnad från förr då jag bloggade så fort jag satt på datorn. Jag tror ni kommer att märka att jag kommer nog skriva lite mer än vad Amanda kommer att göra, hon skrev oftast ett inlägg per dag till skillnad från mig som skrev minst två,tre om dagen. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag känner mig utvilad men ändå trött så jag kanske ska ligga och kolla på film och ladda ned ett par styckna. Jag har nästan sätt alla filmer, för jag kollar på det hela tiden verkligen.   Jag har inte kollat på film så mycket nu kanske en per dag för jag haft fullt upp osv.  Nu ska jag leta efter någon bra film som jag ska se och sedan får vi väl se vad jag hittar på annars. Kanske tar en sväng förbi min kusin? Ingen jävla aning. Men ni får väl ha en bra dag .

/ isabel halldin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0