21 juli 2008

Min dag har vart svintråkig! Har vart vid datorn nästan hela dan, när jag egentligen skulle ut med Olivia, men det blev inget utav det. Hon skulle tydligen äta middag hos sin mormor, inte tänkte jag förstöra det. Och jessica, hon hade andra planer för ikväll. Men imorgon så ska jag dra in till staden om dom inte ska till grönalund, får se hur det blir. Jessica skulle höra av sig ikväll. Men jag hade tänkt och sova snart, hon får väl skicka sms imorgon. Jag kollade på en film medans jag satt vid datorn ännu en gång så kollade jag på "dumpad" den är så jävla rolig, jag rekomenderar den! Hoppas pappa får sin pass snart så att vi kan beställ biljetterna till spanien. För annars så blir jag jävligt sur om vi inte åker, då åker jag till frankrike som det sklle vart ifrån hela början. Men det löser sig nog, eller vad säger ni?

Jag vill på bio, någon bra film jag kan se?
förutom indiana jones som jag såg förra veckan.

Har ni sett nyheterna? är det inte hemskt att två män misshandlade några homosexuella för att dom höll varandra i handen och åt tilsammans i en resturang. är det inte övedrivet och misshandla dom? vem vet vad som skulle ha hänt, man kan ju dö av grov misshandel. och det är inget fel med homosexuella människor, man måste kunna älska vem som helst!?

/ pussar amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0