viva la españa!

tjohej allihopa! just nu sa kan jag inte bara forklara hur trott jag ar, jag kan verkligen inte sova utav all varme, eller snarare all ljud. Man hor mamma pappa och syster nar dom kollar pa tv, man hor nar barnen badar i poolen och man hor hogt musik. men men jag klarar av det en vecka till. Forreten sa har jag blivit sa extremt brun (rod), jag ska bli brunare i alla fall. Igar var jag overlycklig, pappa kom hem med en torres troja till mig!
gud vad jag ar kar i den trojan. och glassen, herre gud vad gott det ar! men daremot sa ar frukten sa extremt gott!
jag har endast 1 timme kvar vid datorn sa att jag ska nog lasa nogra bloggar men forsatt och ha det sa bra i sverige!

Och juste, jag fick goda nyheter igar kvall, jag har blvit moster igen!
lille leo foddes i mandags, synd att jag inte sett honom an, men men ar overlycklig! :)
big love / amanda


Kommentarer
Postat av: Mari

sov gott :)

2008-08-08 @ 02:51:04
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0