tunisen på G

Jag har absolut ingenting att göra, ingenting. Det är sjukt.  Jag kom på att tänka på en sak att jag åker om 11 dagar. Åhh vad jag längtar, ska bli skönt att åka nu. Sola, bada. Och förhoppningsvis få lite färg.  Men jag har ett problem,  asså det är inte säkert att jag kommer kunna bada där nere, nah jag tror ni förstår varför. Skit jobbigt, men sola kommer jag i alla fall kunna göra så det spelar nog inte så stor roll.

När jag ändå håller på och skriver så kan jag berätta om morgondagens planeringar, det är så att jag ska åka till Yasmine,  rätt så tidigt, och bara umgås där nere med en massa polare. Ska bli skit kul. Hört att dem saknar mej (a) ..   Näjrååå nu ska jag baka en kladdkaka närmare bestämt, det är lördag idag. HALLÅÅ???

/ halllllldin

Kommentarer
Postat av: hannnaaaaa :]

sv: okkej, göttans :D här är allt toppen :)

hoppas du haft en bra dag! :) puss&kram/hanna

2008-08-23 @ 17:54:20
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Svar: Ja visst är hon! :) Haha okej. Puss

2008-08-23 @ 20:49:21
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0