tråkiga stunder

Alooha !  Jag kom inte in på bloggen tidigare idag.   Jag har verkligen tråkigt, som satan. Haha jag är faktist hur pigg som helst men dax att sova snart för jag vet hur det är här hemma. Man blir väckt runt 11/10 vilket är skit jobbigt!  I alla fall så såg jag på filmen the ruins , det är typ någon skräckis och är verkligen skit bra, så den rekomenderar jag verkligen.  Såg även fjorton suger (igen) och så rensade jag alla mina filmer, har cirka 5 styckna kvar bara.  Förlåt för att jag babblar om ointressanta saker osv men jag har absolut ingenting att göra..

Föresten, det kan inte vara sant.  Jag missade Amanda när jag såg på film, när den var slut så hade hon loggat ut förlåt men åh jag som ville säga henne en super grej. Får väl ta det någon annan gång om jag redan inte glömt det då.

sleep tight / isabel

Kommentarer
Postat av: moa

The Ruins är skitbra :p men väldigt grov.. haha. :)

2008-08-04 @ 10:37:29
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0