tolv:nollett

Godmorgon sötnosar!  Jag vaknade rätt så tidigt idag, lite innan elva tror jag det var. Me tanke på att jag somna ungefär halv ett.  Amanda kommer hem om nio dagar, jag saknar henne.  Och här på bloggen så är det ju bara jag som bloggar, ett par dagar till.  Det ska inte regna idag förens ikväll, skitbra! Då slipper jag stanna inne, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Antigen skulle jag träffat mimmi eller jennifer. Eller åkt till grönan med deisi.  Den som hör av sig snarast spenderar jag dagen med, om någon av dem hör av sig (?) Justja, jag kanske skulle träffat jessica också.  Nåja, nu är frukosten klar i alla fall.

puss
/ isabel

Kommentarer
Postat av: elina

hihi tack så mkt (:

2008-08-06 @ 12:01:49
URL: http://blabil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0