tjohej

Godmorgon! igår så var jag helt jävla död så att jag hade ingen ork alls för att skriva, men nu så kan jag skriva kortfattat om min dag. Jag var med Grecia och belen, vi åt ute och köpte massor med blommer. Sedan ålte vi hem till henne moster och kollade på film där, det fick bli step up 2. Det känndes så roligt att äntligen få träffa mina kära. Och vi har även bestämmt att vi ska till nrj tillsammans. Men får se hur det blir med det.

Idag ska jag följa med syster till globens kunskap g. Hon vill inte komma försent i den första dan så att hon vill åka dit idag för att se hur man kommer dit. Och jag som alltid är så jävla underbar snäll så har jag sagt att jag följer med. så att alldeles strax så måste jag göra mig i ordning.

Nyheter för mig! Nu är det så att min storasyter Tania ska gifta sig med Tobias efter att ha vart förlovad i 10 år. Grattis måste jag bara säga. Det är på februari, men det får mig bara och leé för att det är så himmla gulligt när någon gifter sig. Aja good luck till er och mig som måste gå nu!

be happy / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0