tjao

Ja! imorgon så är det skola,  och jag måste bara säga jävlar vad jag har längtat! jag har aldrig gjort det men nu så får jag bara en härlig känsla, jag ska ju börja på nytt. Med det s emnar jag att jag ska plugga hela tiden, åh ja! betygen är på väg nu så jag får sluta upp med alla trams och barnsligheter och konsentrera mig på plugget istället jag ska bli den nya david jao! Men men idag så var jag med flort, vi gick runt i Tumba centrum i en stund sedan så drog båda hem. När jag kom en så åkte jag direkt till skärholmen för att träffa karen, ovh efter ett tag så dfrog jag hem igen haha. jag tog mig hela vägen hem ensam, kult? haha men jag smsade med några och en utav dom var belen. Ni kanske inte vet vem dte är men det roliga är att jag har kännt henne i typ 5 år fast vi räknar det som 2 eftersom vi tappade kontakten och sen så kommer dom inte ihåg mig hah (?) men vi börja på nytt, aja, som sagt så känner ni inte igen henne men hon är inte svensk om jag säger så, hon kommer ifrån bolivia och det är så att jag inte har träffat henne i under 1 år och ett halvt, hon bodde i bolivia ett tag men nu så är hon och henne syster tuillbaks! och jag bara längtar efter dom, Jag kanske ska träffa don på lördags men får se om hon inte har några planer då, men nu så håller jag bara tummarna :D

aja jag pratade med isabel en stund ochså och dö garvade utav småsaker (torr humor?) haha men nus ka jag chilla och klä på mig några mer bekvämmare kläder. love love love / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0